torsdag em...

..... vilket intensivt dygn, först ridspotmöte igårkväll 18-21, med alla dress och hopp entusiaster, som representerade tävling för klubbarna, mycket klokt blev bestämt inför 2011 i Mittsvenska och jag är glad att klubbarna har alla dessa fantastiska aktiva ! Tack alla ni för ett fantastiskt jobb !!
Det blebv en hel del fortsatt arbete som vi skall göra inom distriktet på alla nivåer och det kommer att läggas ut på Mittsvenskas hemsida.
Idag har jag fortsatt med Repskapsmöte för SEKO Försvar, vilka härliga människor med starkt egagemang för SEKO:s frågor.
Nu är jag tillbaka på Björklunden och har en hel del att sammanställa och leverera.... tror jag spar det till i morrn... Tack och gokväll ! Kikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback