En dag på Jobbet...

Hälsade på mina killar igår em.
Magdalen har gjort att mkt bra arbete med mina killar ! Jag känner mig stolt som ägare till dessa två Ess !
Highdento och Toppen på bild i ett arbete igår, torsdag, lite olika kvalitetsarbete beroende på upplägg.



Snyggaste Långben, Highdento hoppade ett par språng på utebanan i bra balans och med den goda inställningen "vill göra rätt".
Arbetsformen i galopp gör mig som beskådare lika glad som ryttaren.... suck...



Känns mkt bra att se Toppens återhämtning, planerat arbete på Rullis, ett par gånger om dagen i skritt och däremellan boxvila. Av buköppningen går det bara att se att en del av buken är rakad, stygnen känns men syns knappt. Inget som skändar en snygg underlinje vid framtida arbete.


Lite fler bilder på mina andra hästar:
Länk till album på facebook --------------------------------> Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback